sobota, 10 października 2009

Groove Armada - At The River

Według myspace: muzyka eksperymentalna / electro / big beat
~10 400 000(!) odtworzeń na lastfm

Ich twórczość lepiej poznałem z okazji zbliżającego się wówczas festiwalu Orange Warsaw. Pomimo, że większość kończącego wspomniany festiwal koncertu mnie nie rozruszała - chociaż jak najbardziej było miło - to ostatnie dziesięć minut... kto był ten wie, a kogo nie było, to polecam filmiki na youtube. Stałem na końcu tłumu i jak zagrali Superstylin, to skakały nawet osoby, po których aż takiej żywiołowej reakcji się absolutnie nie spodziewałem. Z bogatego repertuaru Armady wybrałem poniżej piosenkę, która kojarzy mi się z sobotnim wylegiwaniem się nad przejrzystą rzeką będąc muskanym promieniami ciepłego słońca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz