niedziela, 18 października 2009

Unsound Festival

Już od jutra zaczyna się w Krakowie festiwal Unsound. Od zeszłorocznego festiwalu, który był dla mnie sporym zaskoczeniem - że w ogóle tego typu imprezy w Polsce istnieją - przyświecała mi myśl, żeby w tym roku koniecznie kupić karnet i wybrać się na wszystkie koncerty. Wliczają w to dzisiejszy Karpaty Offer - czeka mnie ośmiodniowy maraton koncertowy. Unsound odkrywa przede mną muzykę o istnieniu której do tej pory nie miałem pojęcia. Nie znam prawie żadnego z występujących w tym roku artystów i w związku z czym mam znaczne oczekiwania, że poznam przynajmniej kilku, którzy wpadną mi w duszę dogłębnie.

Na Unsoundzie znajdziecie także sporo wydarzeń na które wstęp jest bezpłatny. Ot choćby warsztaty muzyki elektronicznej dla dzieci 5 - 12 lat ;)

Strona oficjalna:
www.unsound.pl

Na podstronie podcasty znajdziecie trzy długie miksy z utworów artystów tegorocznego Unsoundu:
http://unsound.pl/pl/general/podcasts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz