wtorek, 20 października 2009

Ścianka

według lastfm: experimental / alternative rock
~500 000 odtworzeń na lastfm

Dalej w klimatach powiązanych z rockiem. Jeden z moich ulubionych polskich zespołów. Niestety nie byłem na żadnym ich koncercie. Pomimo, że najbardziej przypadła mi do gustu ich płyta Białe Wakacje (z której tytułowy utwór poniżej), to moim zdecydowanie ulubionym ich utworem jest Iris Sleeps Under the Snow, wykonywany także przez Artura Rojka i Katarzynę Nosowską. Kolejnym utworem na który chcę zwrócić waszą uwagę jest Miasta i Nieba z płyty Białe Wakacje z dogłębnie poruszającym mnie tekstem "Nie dam Ci nic i ty nie dasz mi nic, mieszkamy na zupełnie innych drzewach, do Twoich drzwi nie pasuje mój klucz, do Moich klucza chyba wcale nie ma..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz